Snart är det November!

Ja, det är inte lätt alla gånger. Känner mig så likgiltig, orkar inte.
Dagen har varit helt okej faktiskt. Har hjälpt till att städa hos familjen Marketeg. Har varit med lillebror och köpt skridskor, och så har jag varit med Elin som jag inte varit med på lääääänge!

Imorgon blir det jobb. Åker från skägget vid halv 3 så är jag framme på jobbet halv 4, har en halvtimma på mig att förbereda mig mentalt för dementa. Haha, det kommer inte bli så jobbigt. Kommer bli riktigt skoj att träffa tanterna på avdelningen. Har ju inte varit där på ett halvår.

Sen åker jag hem till mina katter och myser med dom. Blir riesen och hårinpackning. Någon film på burken blir det säkert också. På lördag ska jag ta mig in till Mjölby innan systemet stänger. Blir ju partaj hemma hos Lina på lördag kväll, hon fyller ju 19 på söndag. Så ser min helg ut i stora drag. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Jag och Elin har lite planer inför den kvällen. Planer som skulle gjorts förra gången vi drack men som av någon anledning inte blev av. Var ju absolut inte så att jag var feg eller något. Haha.

Näe, om man kanske skulle sova nu så man orkar med jobbet imorgon.


På många börjar Ullared! Kl 20.00 på Kanal5! Får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Elin

Feg va ju bara förnamnet:P HAHA:P

2009-10-30 @ 16:41:00
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Får inte jag vara med.. :O haha.. Lycka till i morgon.. Så ses vi på kvällen.. :) just nu håller jag på att fixa lägenheten iför i morgon.. Blir ju faan aldrig klar ju.. ;)

2009-10-31 @ 03:07:51
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0