Orkeslös.

Känner mig lite orkeslös idag. Har hjälpt Mulla att städa ur bilen och så har jag tvättstugan. Men jag känner mig ändå inte riktigt bra. Vill inte bli ledsen i höst igen. Pallar inte!
En medicin mot det är ju Falkenberg nästa vecka. Ska bli skönt att komma hem kan jag lova! En annan medicin hade ju varit en flytt till Linköping. Komma lite närmare alla. Är ju så dött här så jag blir galen. För att ta sig hem till mig eller om jag ska ta mig till någon så krävs det flera dagars planering.

Bilen står fortfarande kvar på gatan. Skickade precis iväg ett sms till han som ville ge 2500:- för den. Hoppas att han svarar så jag blir av med den, gärna idag!

Så får jag svar blir det till att gå ut till bilen och plocka in allting som jag inte ska skicka med.
Så ska jag leta fram ägarpapperna också.

Ska väl ta och gå ut med Tira en sväng också. Hade ju planerat en långrunda med henne, det kommer det bli också men det kommer inte bli lika behagligt eftersom det blåser så in i helvete ute. Stackars Tira kommer säkert flyga iväg.

Nu blir det till att ta tag allt jag ska göra. Ikväll blir det belöning i form av dubbel avsnitt av Scrubs säsong 8! Som jag har längtat!



(Han ringde om bilen. Turk givetvis, så vi får väl se vad han säger, han skulle ringa upp igen. Han har bjudit 2500:- för den och det tycker jag är okej, för jag orkar inte se den mer!)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men flytta ihop med MullaPulla då?



Hoppas bilen försvinner snart :)

2009-10-07 @ 16:55:35
Postat av: Elin

Hoppas du får en lägenhet i Linköping =)

Och hoppas du blir av med bilen också.. För din skull =)

2009-10-07 @ 17:16:36
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0