Ny vecka

Jaha, då var det Måndag idag. Jag sitter hemma och väntar på att bussen ska åka in till Mjölby. Ska ta mig in till Linköping för imorgon åker jag ju till Falkenberg.

Tycker att det är otroligt dåligt med kommentarer på min blogg just nu. Någon enstaka kommentar ibland bara. Börjar fundera på om man ska skita i att blogga men å andra sidan bloggar jag ju inte för eran skull utan för min egen.

Idag är jag på dåligt humör. Har inte lust med någonting faktiskt. Känner massa aggressioner i mig som måste få komma ut, så vi får se hur jag gör. Funderar på om jag ska gå i rydsskogen ikväll men Tira. Ensam så jag får rensa mina tankar lite. Eller ganska mycket, det behövs faktiskt.

Jaja, jag kanske ska packa färdigt och göra klart i lägenheten innan jag åker iväg. Tur att Elin är så snäll och ställer upp som kattvakt när jag är borta! Hade hon inte gjort det hade jag inte kunnat åka.
Fast idag känns det faktiskt som att det kvittar faktiskt... Vi får se hur det blir imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser ju! Även om jag är dålig på att kommentera :) Den 31 e då? Är du ej i fbg då? Halloween ju! ill be there! puss

2009-10-12 @ 13:18:20
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0