Yey!

Jag som var så nervös... För ingenting. Ringde min soc tant innan och frågade vad det vart för beslut.
Hjärtat slog som fan i min bröstkorg när hon började knappa på tangentbordet.
"Jo då." Sa hon och jag höll andan. 2800 nått kommer in på mitt konto imorgon. Tack alla skattebetalare säger jag.

Så imorgon ska jag in till Mjölby och ta ut lite pengar, handla lite så funderar jag på vad jag ska äta till middag imorgon. Någonting lyxigt måste det bli. Måste ju "fira" att jag får pengar så jag klarar mig månaden ut.

Så ska Rille och Evo komma hit och hälsa på imorgon också. Ska bli trevligt. Får väl se till att köpa kaffe så jag har någonting att bjuda honom på. Ska klippa Evo runt tassarna, svansen och magen imorgon så han slipper gå runt med massa isbollar nu i vinter. Ska bli så kul att träffa min lilla bebis! Har ju inte träffat honom på några veckor. Mammas älskling!

Till helgen blir det skäggetorp. På fredag ska jag och Lina ut till Ikano för att köpa doftljus. Funderar på att köpa en hylla också. Den kostar bara 29:- så det är ju ingen förmögenhet. Sen ska vi till Systemet för att bunkra upp inför lördagen! Då ska vi fira Becka som fyller år idag. Grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0