Tjuvstart!

Kunde inte hålla mig längre. Jag brukar vara väldigt duktig på att vänta men i år gick det inte.
När jag var ute med Födelsedagsvovven innan såg jag att alla mina grannar satt upp sina adventsgrejer. ALLA grannar. Så jag kände mig lite utanför och gjorde det jag också.

Till min stora förvåning hade jag bara en adventsljusstake kvar. Jag som hade minst 4 förra julen. Vart har dom andra tagit vägen är min stora fråga. Dom har väl fått ben och satt sig i någon annans fönster.
Så det blir för min del att gå till ÖB imorgon och köpa 2 till.

Jag kan meddela att min lägenhet ser mycket större ut med röda gardiner. Den blev genast mycket ljusare också av någon anledning. Men i Februari sen kommer dödskallarna upp igen. Haha.

Imorgon kväll blir det till att åka till Skäggetorp för på fredag åker jag till min älskade familj!

Nu blir det Scrubs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Är det dödskallarna du fick av oss?? ;) hehe

2009-11-27 @ 01:56:59
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0