Seg är jag idag.

Att dricka 2 dagar i rad är ingenting som jag vanligtvis gör, och det tackar jag mig själv för. Det är då man mår som jag gör idag. Usch.

I Fredags satt vi hos Krille och Ida. Hade riktigt trevligt. Skulle bara bli någon cider men det blev lite mer än så och jag var bakfull igår när jag vaknade.
Sen vart det födelsedags fest hos Becka. Lite nytt folk skadar ju aldrig men det vart lite för mycket efter ett tag. Både jag och Lina fick en svans vilket inte uppskattades hos vissa. När Becka och dom åkte in till stan gick vi hem till Lina för att fortsätta. Lite folk som inte hade varit hos Becka kom dit och det var riktigt trevligt.

Idag har dagen varit seg. Riktigt seg. Mådde skit när jag vaknade så nästa gång jag dricker är på nyårsafton. Inte en droppe innan dess. Lina, Klint och Rockie åkte till Ljungsbro till Lina's pappa och jag kollade på Twilight, med mysigt sällskap vilket aldrig är fel.

På fredag åker vi till Ullared. Efter några timmar där bär det av till Falkenberg för att äta mat hos mamma och jag stannar kvar till söndag eller måndag. Åsa och Daniel fyller 14 och det vill jag inte missa. Så ska jag ju träffa lilla Pepsi för första gången! Sen helgen efter det kommer lillasyster Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0