Nähe.. Vad fan!?

Och vart tog snön vägen?
Jag som var så glad och hoppades så att den skulle lägga sig på marken så jag fick vakna till ett riktigt Winter Wonderland imorgon. Icke sa Nicke... Eller var det gubben med skägg? Vem det än vad har han gjort mig riktigt pissed!

Imorgon ska jag vara inne i Mjölby kl 13.00 för att bli hämtad av Malena. Vi ska låta hundarna träffas. Eller en av hennes hund i alla fall. Tira är lite sur på tikar och så är hennes tik. Så det blir hennes 11 månaders schäfer hane som ska få äran att leka med Tira.

Man kan ju alltid hoppas att det snöar inatt så det är vitt imorgon *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää fan?! Synd snön ligger kvar här vit å fin! Å de bara vräker ber=D

2009-11-05 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0