Kunde inte hålla mig.

Nu sitter jag här med hårinpackning i håret och hela ansiktet fullt med ansiktsmask. Röd sådan som blir varm som fan.. Snart så blir jag vacker också :p

Familjen Andréasson har nu fått hem sin lilla valp. Argos bebis är det. En Svart och silver. Pepsi ska han heta. Längtar tills jag kan åka ner och hälsa på!

Idag har jag också fixat till en Julmusik lista på Spotify. Som jag ska ha när jag julpyntar här hemma.
Jag brukar ju fixa till den den första advent men då är jag ju inte hemma så det får bli efter det.
För den som undrar vart jag ska: Falkenberg. Givetvis. Daniel och Åsa fyller 14 så jag tänkte åka ner och gratta dom.

Nu ska jag kolla på unga mödrar men det blir nog ett inlägg till senare.

(Nu har jag fått upp värmen här inne också. Myyyyyyyys)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0