Krullhårig och rosa Iphone.

Man ska inte gå och lägga sig med halvblött hår, då blir det krulligt. Haha.

Idag mår jag som en påse skit. Ont överallt och var uppe och kräktes inatt. Jag är helt slut i hela kroppen.
Så idag händer inte mycket alls. Ska kolla på Ullared på Kanal5 ikväll. Peder Mauritzon (en nära vän till Familjen) ska vara med. Han är störskön och står på sin gård med vita tigertofflor. Haha. Han är över 40 men är precis som ett barn. Damned han är rolig.

MIn mobil har börjat krångla. Jag kan inte ringa, folk kan inte ringa till mig. Sms tar jättelång tid på sig att skickas och att hamna i min inkorg, så jag funderar på att ringa till tele2. Jag vill inte ha en mobil som funkar bra ibland. Jag vill ha en mobil som funkar hela tiden.
Hittade en rosa Iphone på Tradera. Kanske ska ta och köpa en sån? Den var nice som fan.

Nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas att dagen snart är slut och att jag mår bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0