Det är något fel på mig.

Har precis vaknat efter ca 45 minuters sömn. Fixk tvinga mig själv till att somna. Har varit trött hela dagen, sov dåligt igår natt så egentligen borde jag ju sova jätte mycket. Men icke sa nicke. 05.57 är klockan just nu och jag är vaken. Pigg som en mört öfter typ 6 timmars sömn på 2 dygn. Nu är jag inne på mitt 3e dygn. Jag kommer ju total kolapsa snart. Jag som i vanliga fall brukar sova till 1, halv 2. Är det något fel på mig? Varför kan jag inte sova?
Visst att jag kanske är lite nervös över vissa saker men jag har aldrig haft så här stora problem med att somna och sova. Helt sjukt.

Det som är ännu mer mysko är att jag just nu är helt klar i huvudet och inte ett dugg trött.
Så det blir väl för min del att kolla på nyhetsmorgon tills Tira ska gå ut och ha mat. Så får vi väl se om jag orkar med det som jag ska göra idag.

Nu är klockan 06.00 och arbetarna börjar köra förbi med sina stora bilar nere vid järnvägen. Då är det bara en tidsfråga innan tågen börjar gå igen då. Yey... not..

Bye bye John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0