Blodpuddig, hårinpackning och ansiktsmask.

Efter en dag av att inte ha gjort någonting bestämde jag mig för att laga mat.
Blodpudding blev det, för det var den enda jag hade i frysen. Det ska man tydligen äta mycket av när man är gravid.
Massa järn och grejer i det. Vad nu järn ska vara bra för. Min direkta tanke blir: Går det lika bra att äta spik?

Imorgon MÅSTE jag åka in till soc. Hur trött jag än är imorgon när klockan ringer så är det bara för mig att gå upp och åka in till Ekonomi avdelningen. Om jag nu får några pengar så blir det till att köpa ett fritidskort. Blir lite dyrt att ha ett värdekort...

Nähe. Duscha, ansiktsmask och hårinpackning. Det är ju faktiskt onsdag. Kanske lite popcorn till det?
Och nej. Jag är inte gravid. Men visst satte det griller i huvudet på er? Men det är i alla fall sant. Blodpudding är bra för gravida. Om man inte är vegetarian vill säga.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men Anna... Järn är ju jätteviktigt! Hemoglobin som transporterar luftens syre från lungorna till kroppens olika vävnader. Utan järn skulle ju ditt blodsysytem inte funka alls.



Äsch, blodpudding räcker inte när man är gravid, därför finns det järntabletter på apoteket som man får knapra i 9 månader :P Godare än blodpudding förutom. Höhö

2009-11-11 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0