Veterinären, Ella och jobba

Idag har vi flängt runt i hela stan känns det som.
Har varit hos veterinären med hundarna och det gick bra. Fått lite mediciner så nu ska det nog bli ordning på henne.
Sen åkte vi till Siri och Ella. Vad stor hon har blivit mitt lilla hjärta! Hon visade att hon kan göra kullerbyttor i Siris säng, hon babblade på som bara den och nu kan hon äntligen säga Anna. Filmade henne en liten snutt.
Frågade henne vad mamma och pappa hette. "Mamma Siri" och "Pappa Nicke" sa hon först. Den blev det mamma och pappa Bajs. Vilket hon tyckte var riktigt roligt.

När vi var på väg hem därifrån fick jag ett sms. Ska jobba mellan 07-21 på lördag. När jag loggade in på min sida på Poolen så visade det sig att jag ska jobba på söndag med. 07-16. Äntligen kommer det igång!

Snart blir det mat och sen blir det promenad in till Falkagård med Tira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0