Varmt!

Shit vad varmt det är ute idag. Det är så man smälter när man går ut. Som tur är så är min lägenhet riktigt sval på dagen men av någon konstig anledning riktigt jävla helvetes varm på natten.. Inte konstigt att jag inte har sovit någonting inatt. Har vaknat var 15 minut och vridit och vänt på mig.Vaknade vid halv 5 av att Tom började krångla och höll på till 6, då vaknade King och började gny om att han ville ut. Försökte få liv i Tom och hoppas på att han skulle ta ut honom men det var dödfött. Så det var bara att dra på sig en tröja och ett par byxor och ta ut King. Han gjorde sina behov och sen gick han in och somnade om i soffan medans jag försökte somna om. När Tom's alarm gick vid 8 tiden var jag fortfarande vaken. Anna har nog lite sömnproblem. Kan vara oro som ligger och gnager.



Ikväll ska vi in till Skägget och lämna av Tira hos moster Lina och tant Klint. Så ska dom bjuda på grillat också. Mums, gratis mat är ALDRIG fel kan jag lova. Speciellt inte dagen innan man får pengar. Så imorgon blir det till att köpa hundmat, nytt halsband till King och sen ska jag till Lidl och storhandla så vi klarar oss hela månaden. Tom har inga pengar kvar så det blir jag som kommer få betala maten.
Nu ska jag kolla på Ugly Betty och vänta på att Tom kommer hem igen så vi kan åka in till Skägget.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA!! En moster bjuder väll alltid på mat.. ;);)

2009-05-31 @ 19:16:27
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan!! Tack så mkt för hjäplen av bloggen..

Men det är lite små saker..

Om man skulle kunna ha texten ljusare..

För med min dåliga syn så ser jag det knappt.. ;);) hehe..

Å sen får du titta varför inte jag kan se bilden..

Den måste jag ju se.,. vill ju veta vad det är för bild.. ;);) hahah..

TACK Anna för hjälpen..

Den är jätte fin... :):)

2009-06-02 @ 18:45:36
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0