Sista dagen

Sista dagen i Falkenberg idag då. Blev en lite längre visit än jag hade räknat med.
Brorsan har sitt sceniska idag och det vill jag ju absolut inte missa! Så därför stannar jag till imorgon.
Nu sitter jag hemma hos Goggo och passar King medans hon jobbar. Lilla söta King. Kommer sakna honom när jag åker hem. Tira kommer nog också sakna honom.

Igår var vi hemma hos Madde på kvällen. Kollade lite på nätet och hittade lite olika frisyrer som jag testade på Goggo och Madde. Så nu måste jag komma tillbaka ner den 28 för att fixa Madde's frisyr till balen som är den 29.
Det kommer bli en Lady GaGa rosett med lite blommor och sånt. Fint kommer det bli i alla fall.
Undrar hur många som kommer ha håret så på balen? Kommer nog bara bli massa konstiga uppsättningar med lockar. Som vanligt.

Näe, nu ska jag sätta på ugnen och vänta på att Maria kommer tillbaka hit så ska vi äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0