Falkenberg

För den som inte ville/orkade klicka på länken i det förra inlägget kan jag meddela att min älskade Tuba äntligen har haft sin rättegång. Aset som skjöt henne fick 22 år i turkiskt fängelse. Så jävla skönt! Jag och Goggo ska åka och träffa henne ikväll.

Tira har blivit en riktig fitta. Hon skäller och morrar på allt och alla. Ingen får gå nära henne. Jag och Goggo är det inga problem med men nya människor är big no no. Så nu blir det svält i 2 dagar för att hennes skendräktighet ska lägga sig.

Färgade håret igår. Bättrade på det svarta och sen blev det ett rosa parti. Där jag hade rött förut för den som kommer ihåg det. Elin tyckte ju jag passade i det men orkade inte rött så det blev rosa. Nice as hell!

Vet inte riktigt om jag åker hem på söndag eller på måndag. Beror på hur mycket biljetterna kostar och om jag får tag på någon.

Bildbeviset!

 

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men för fan, ANNA! Jag som skulle färga håret i 2delat nu i den här månaden - i svart och rosa! Vad fan.... Men kan man säga att jag inte härmar dig eftersom jag hade den här tanken redan förra månaden och du härmade inte mig eftersom du inte visste om att jag tänkte... :D Snyggt blev det på dig!

2009-05-08 @ 19:56:19
Postat av: Mumsan

Håller med, äntligen lite rättvisa i världen :)

Du måste hälsa henne från mig, har du något nr till henne? Hade varit kul och prata med henne var så länge sen :)

Kram

2009-05-09 @ 12:00:57
URL: http://mumeli.blogg.se/
Postat av: Mulla

Jäklar vad glad jag blev när jag läste om Tugba..Slängde mig på telefonen och ringde dej... Fan va skönt för henne att hon äntligen fått rättvisa!

2009-05-09 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0