Sova själv.

Nu har jag bott här i en vecka. Har snart boat in mig ordentligt det känns snart att det är MIN lägenhet, fast jag har inte sovit här själv än. Det blir första natten inatt. Vet inte riktigt hur jag känner för det än, men det är klart att det är lite nervöst.

Har idag städat lite och så tvättar jag. Är lite jobbit med en tvättmaskin och ett program tar nästan 2 timmar, får lära mig att tvätta lite oftare så inte högarna är så stora. Fast det är skönt när tvättstugan bara är en trappa ner och man slipper gå 100 mil innan man är framme. Det är ju helt klart ett plus.

Har också lärt mig att koppla bort tåg ljudet. Har vant mig helt enkelt. Är dock lite tråkigt när man inte hör vad de säger på TV'n.

Imorgon blir det jobba för min del. Ska börja med 25% nu i två veckor. Så får vi se sen hur det blir. Kan lugnt säga att jag är ganska ångestfylld inför det. Hoppas mina pengar har kommit in imorgon med. Då ska jag passa på att åka förbi klädjätten och köpa ett par mysbyxor. Ska träffa min Mulla också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0