Nu äntligen!

Nu, bättre sent än aldrig, har jag tagit tummen ur arslet och fotat min nya lägenhet. Antar att ni är ganska nyfikna.
Korten är tagna med min mobil, vilken är en musikmobil och inte en fotografimobil. Vilket kommer märkas. Haha..
Så, håll till godo!

Så här ser det ur när man kommer in.


Matbordet, fungerar nu som avlastningsbord.


Mitt underbara kök! Lägg märke till speglarna på kaklet!


Sängen, lite tomt än så länge. Tavlor ska upp.


Vardagsrums delen. Nöjd!


Kakelugnen! Som jag tyvärr inte får elda i :(


Badrummet, likt alla andra är det blått.


Grrr. Pryder min badrumsdörr ;)



Så. Hoppas ni tycker det är fint. För jag ÄLSKAR det!
Räknar med många åsiker om den.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Ha! Då är jag den förste då :P

Din lägenhet är ju hur fint som helst! Jätte fint, Anna! Den är mysig och glad.



Angående om kakelugn - varför får du inte elda i den? Jag läste häromdagen att man ska få elda om man har en kakelugn, annars ska man få avdrag i hyra. För ingår det en eldstad i ett hem så brukar hyran vara högre och får man inte använda den för "den läcker in till grannen" tex så är det hyresvärdens plikt att se till att få den ordnad. För finns det en eldstad så är det meningen att man ska kunna elda. Du ska inte betala för en eldstad fast du inte får använda den. Kram!

2009-03-19 @ 20:34:22
Postat av: Jen

Superfint, ser mysigt ut!! Gillar verkligen bilderna på toa haha... o kakelugnen, är en otroligt mys/ stämnings faktor även om du inte får elda. Puss!

2009-03-20 @ 06:11:01
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det var sjukt fint. Faktiskt lite avis..

Mycket fint. Beundrar det stort =). Får ta med mig Johanna och komma ut snart =). Puss<3

2009-03-20 @ 12:20:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Riktigt fint =) Blir faktiskt lite avis på dig. =)

Men ritkigt fint och mysigt =) Tar med mig Johanna nån dag och kommer ut. Pussa Evo från mig. Puss<3

2009-03-20 @ 12:21:36
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Mulla

Jag kanske vill ha tillbaka bordet.. Om du inte börjar äta på det ibland..:D

2009-03-22 @ 18:59:52
Postat av: Lina

ÅÅ, vad fint det var..:) hoppas man får komma å hälsa på snart.. :)

Ta hand om dig gumman..

:)

2009-03-24 @ 18:12:46
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0