Mmmmm choklad *låter som Homer Simpson*

Anna har varit riktigt duktig idag, hon har städat, varit ute och rastat alla tre hundar, inte på en och samma gång dock. Gick med en och en.

Tyckte att det var så dammigt här hemma så jag bestämde mig för att damma lite. Och tur är väl det. Imorgon kommer det en installationsgubbe som ska fixa till mitt bredband, hoppas bara det är han som har alla grejer för jag har inga.

Vart lite hungrig för ett tag sedan, gick upp när Tom gick till jobbet vid 9, kunde inte sova vidare så ringde Goggo också så då var det ingen idé. Kom på att jag hade soppa i skafferiet, mums. Är mycket för soppor just nu. Är väldigt inne på att göra egen köttsoppa, om pappa skulle kunna vara så vänlig att skicka ett recept från himlen, om det nu går. Jag håller tummarna. I alla fall, soppan var någon kinesisk med kyckling och grönsaker, riktigt god. Köpt på Lidl. Nu, en timma efteråt rapar jag soppa så in i helvete! Det stinker soppa om mig. Inte lätt.

Anna har mens också, för den som vill skriva upp det, Då är Anna väldigt sugen på choklad! (Vem blir inte det?)
Hjärtat sprang iväg till Ica i Väderstad igår och köpte choklad samtidigt som han köpte frukost. Det var bara det att han kom hem med två kakor mörk choklad. Anna HATAR mörk choklad. Men jag tyckte han var så söt som gjorde det för min skull så jag har suttit och sugit i mig 4 bitar mörk choklad sedan igår. När man suger pådom så blir det riktigt gott faktiskt. Man äter inte så mycket då. Idag ville jag verkligen ha mjölkchoklad. Vanlig hederlig marabou. Men.. Anna har inga pengar, så det går inte att köpa. Men! Blockchoklad finns i mitt skafferi efter Mullas snickerskakebak. Gick gladeligen till skafferiet och knäcke av en bit. Vill minnas att pappa åt blockchoklad, så sådär jätte vidrigt borde det inte vara. Men det är ju inte riktigt lika gott som mjölkchoklad. Så den får ligga kvar där i skafferiet.

Såg nu en reklam för Idol 2009. Funderar på att söka. Hade varit riktigt roligt, men är liiiiivrädd för att bli nobbad, så det blir nog inget. Såvida ni läsare inte kan övertala mig eller kanske skicka in en film med mig så jag slipper stå i kö och sen lyssna på juryn. Då blir jag ju V.I.P.

Nu ska köket städas.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det fixar jag med c/o =)

2009-03-18 @ 16:25:00
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Elin

det fixax =)

2009-03-18 @ 16:25:55
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Anna klart som fan du ska söka in. Vadå nobbad varför skulle du bli de ? Med en pipan så tror jag att vi har en finalit :)

kram

2009-03-19 @ 12:47:40
Postat av: Lina

Klart som faan du ska vara med.. Tänk om du inte tycker du är så bra för att vara vip??

Klart du är... :):) Tror du kommer komma långt men då måste du söka å icke vara lat..;)

2009-03-19 @ 14:39:32
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Theréz

Inte hört dig sjunga, men tycker nog med du ska söka :) Kan inte få mer än ett nej, eller ett Ja visserligen :D hehe!

Jag ska med köpa choklad, blev rätt sugen på det nu, eller jag ska baka chokladmuffins :P

Lilla ronny är sjuk just nu och vet inte vad jag ska göra, hugger i mammahjärtat!

2009-03-19 @ 16:58:50
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Annie

Klart att du ska söka. Jag kan till och med följa med och vänta med dig i alla timmarna som lär bli. :) Puss

2009-03-21 @ 20:53:51
URL: http://circusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0