bakfrossa

Anna har blivit galen i att baka. Har man inte mycket pengar så är det ett ganska bra alternativ.
Har precis tagit ut min chokladbanankaka ur ugnen och till min stora förvåning blev den helt perfekt.
Inte illa för att vara första gången. Ska baka sockerkaka och så tänkte jag försöka mig på lite matbröd senare ikväll. Får se om Tom har något önskemål. Vilket han säkert kommer ha.
Så är det med det. Kanske skulle bli bagare?

Var ju på anställningsintervju den 13, där sa dom att dom skulle ringa måndagen eller tisdagen efter, alltså 16 eller 17 Mars. Dom har fortfarande inte ringt, allt lät positivt på intervjun och dom sa att jag till och med skulle få börja gå på timmar redan nu. Dom skulle bara prata med mina referenser. Är det ett dåligt tecken att dom inte har ringt än?
Börjar bli lite orolig nu. Det är ju verkligen det där jag vill jobba med!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ring o hör efter! Visar bara att du är intresserad!

2009-03-23 @ 17:46:22
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Elin

Hör av dig till dom =)

2009-03-23 @ 19:07:19
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: goggo

ring dom o anna nu ska du inte skryta för mkt om din banansockerkaka hahah den gick ju sönder:P:P:P men ja tror säkert den är skiiit god bjud nu gästerna på den trasiga kakan hahahahahahahhaha skojar med dej<3

2009-03-23 @ 20:37:07
Postat av: Anonym

Hoppas att allt går vägen med jobbet och de :D

2009-03-25 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0