Sjung om studendens lyckliga dar'

Då är vi 4 ur familjen Andréasson som har tagit studenten då.
När jag vaknade igår var vädret inte det roligaste jag har sett. Regn, regn och åter regn. Vädret har ju varit hur fint som helst i flera dagar så nu bara för att det var studenten så börjar det regna. Det var ett upphåll när studenterna sprang ut och tur var väl det.

Väl hemma sen fixade vi iordning. Dukade och ställde fram våran hemmagjorda smörgåstårta. Den uppskattades av gästerna, som har ätit den ett antal gånger innan. Tisse, eller Tikke som han nu mera heter, fick sina presenter och sen var familjemiddagen i full gång. Alla skämtade och hade sig som vanligt. Dom som har ätit middag med oss dom vet vad jag pratar om. Sen åkte jag hem till Goggo och spelade Guitar Hero. Det var ett tag sedan kan jag lova. Har tappat lite av min glans med håller på att polera som en galning.

Den med skaldjur och laxDen med köttJag skar mig när jag skulle skära till rosorna.Var på ett besök hos pappa. Lämnade 7 rosor som vi la på gravstenen.

Det var bilderna det. Älskar Maria's rosa Pimpmugg. Vill också ha en sån. Finns på GeKås. Skar mig i fingret också när jag skulle skära till rosorna. Det nästan sprutade blod. *Tycker synd om mig själv*

Nu är det dags för mig att åka ner till Halmstad för att sätta mig på tåget och åka hem.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0