Rivning

Fy vad det låter utanför. Det går knappt att höra vad man själv tänker. Inför det nya spåret så river dom lite gamla byggnader på min bakgård. Inte nog med att det låter som fan utan det ryker massa jävla damm överallt. Jag dammsög imorse och öppnade fönstret för att få lite frisk luft, väldigt dumt gjort då jag var tvungen att dammsuga igen eftersom allt byggdamm och skit hade flygit in. Tack. Rivningsfirman heter förövrigt "River och Sliter", lite fyndigt tycker jag.

Så här ser det ut utanför mig nu.. Nästan. Ja.. Ni fattar väl?


Har bakat idag också. Blev nästan 40 muffins och 30 rosen bullar. Ska baka mer lite senare när Tom kommer. Då blir det andra bullar (lägg märke till min underbara ordvits) fast om bullbaket blir hos mig eller hos Tom har jag inte en aning om. Det är sånt som märks.

Nu skakade hela lägenheten till och TV'n var på väg ner i golvet. Hoppas dom inte tar fel hus bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0