Ny mobil.

Skulle testa igår om jag kunde förnya mitt abbonemang hos Tele2 för att få en ny mobil, jag har tröttnat skapligt på Nokian. Skulle ju byta med Maria men i sista stund så ändrade jag mig. Nu föll lotten på en HTC Touch Diamond. Det var väl inte riktigt meningen att det skulle bli just den mobilen men efter några klick kom den i mina ägo...
Skulle det vara så att jag inte är nöjd med den får jag sälja den till Tom och köpa en annan. Jag får hem den någon dag i veckan.



Det är ju inte något fel på utsidan.
Så det blir granskning av insidan så fort jag får den.
Det är det som är det avgörande.


Senare i eftermiddag åker vi till Rinna med hundarna.
Vädret börjar bli bra så vi får passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0