Morgonstund har guld i mun

Heter det ju.. Det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om.
Blev väckt av Tom imorse, han hade ont i magen och huvudet så han frågade om jag kunde gå ut med hundarna. Sagt och gjort. Tog med alla tre samtidigt för jag orkade inte gå 2 gånger. Det gick riktigt bra faktiskt. Tira lyssande jätte bra och efter att hon gjort både ettan och tvåan gick hon jämte mig utan att bråka och dra iväg.
King var lite busig men gick jättefint han också. Heike är som alltid, oftast i alla fall, duktig.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe i köket. Har precis städat både badrum och kök så nu tyckte jag faktiskt att det var dags för en paus. Har ju hela hallen och vardagsrummet kvar. Sen ska jag se om jag kanske kan åka hem till mig ikväll och sova där med hundarna, själv. Både vi och hundarna behöver vara lite för oss själva ibland. Mina katter skulle uppskatta om jag var hemma lite mer också. Så vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag slänga i mig koppens innehåll för att sedan fortsätta städandet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart Tira lyssnade hon har ju varit hos MIG...:D

2009-06-16 @ 23:34:59
Postat av: Anna

Tom sa faktiskt det. "Du kanske ska låta Tira vara mer hos Mulla. Hon blir så duktig då" :D

2009-06-17 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0