King är liiiiite knäpp.

Vi har precis kommit in efter en runda med hundarna. Vi gick ner till fotbollsplanen så dom fick springa av sig lite. Efter ett tag fick King världens ryck och började gnida sig längs gräset, filmade det så alla kan få se hur söt han är. Mest för att Goggo ska få se att hennes hund gör framsteg.


Gräsfläckarna han fick i ansiktet var inte så heta kan jag lova..


På vägen hem höll jag på att trampa på vad jag trode var en pinne. Men icke sa nicke. Det var en liten bebis snok som hade torkat. Stackars liten.

 


Så är det med det. Imorgon blir det brandinfo, lyftteknik och deligerings utdelning på jobbet. 8.15 börjar jag. Jippie.
Hoppas det blir han-den-roliga som jag hämtade upp till en fest förra månaden. Han jobbade med brandsäkerhet och sånt. Han var riktigt chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0