Jag är trööööööööööööööött!

Usch, fy och blä vad trött jag är idag. Kom hem för en timma sedan, har duschat och funderar på om jag ska äta eller om jag ska stupa ner i sängen. Börjar imorgon kl 07.00 igen, så det lutar åt att jag struntar i maten. Imorgon slutar jag 15.30 och är ledig på Torsdag vilket jag tackar för. Sen blir det jobb fredag, lördag och söndag. Suck.
Förhoppningsvis får jag min lön på Torsdag också, jag orkar och vill verkligen inte behöva åka ner till Soc för att ansöka om pengar denna månaden också. Nu räcker det.
Fast det är lite tråkigt att jag bara kan göra av med ca 6000:- i månaden även om jag tjänar mer. Måste spara det för det blir överskott. Suck. Men det blir kul om man skulle få en fast tjänst någonstans, då har man ju en jädra massa pengar att göra av med sen.

Näe, sova nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Annie

har du hört nått från Moa skolan än? Puss

2009-06-24 @ 12:01:27
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: sundarii

6000 kr?!!!! Det är ju en stor summa! Börjar Anna bli girig? ^^

2009-06-25 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0