Ingen mobil idag heller då...

Åkte hem en sväng innan för att kolla om mobilen har kommit, eller ja vi tog svängen förbi mig innan vi åkte till Frasse's och åt. Men AVI'n lös med sin frånvaro. Håller tummarna att den kommer imorgon. Vill ju ha en ny mobil att pilla på! Är trött på Tom's mobil nu.

Blev inget sova hemma själv inatt. Är så yr i huvudet att jag inte kan gå. Jag måste sitta helt still annars ramlar jag omkull. Känner mig lite som en gammal 90 åring eller nått. Blir rullator nästa.

Här hade jag tänkt lägga in en bild på en rosa rullator men hittade ingen. Visste ni förresten att man kan/kunde köpa rullatorer på Rusta?

Imorgon hoppas jag att huvudet är bättre. Siktar ju på att dom ska ringa från jobbet nu i veckan och behöva mer personal. Vill ju vara på F någon gång nu innan jag ska vara på A heltid.

Näe, här blir inga barn gjorda. Ska släppa ut hundarna lite snabbt och sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför mår du så i huvudet?? Aaa Anna jag viste faktiskt att det gick att köpa rullatorer på Rusta... ;) hihi..

2009-06-17 @ 05:11:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Mulla

Fasen vad ni kan åka runt mycket för att ha väldigt dåligt med bensin du..;P

2009-06-17 @ 22:27:19
Postat av: Sara

Det med att vara yr och med balansen kan vara en rubbning av dina kristaller i örat. Kolla upp de hos en doktor kan vara rätt allvarligt..

2009-06-18 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0