Det är inte snyggt!

Idag började dagen vid 11, har jobbat hela midsommar så jag har inte gjort något speciellt kul som är värt att nämnas. När jag öppnade mina ögon upptäckte jag att Tom var borta. Var fan är han? Smsade och fick till svar att han var och handlade frukost. Min söt nöt! Efter frukosten pratade jag med syster i telefon. Hon skulle fått min gamla mobil nu när jag har en ny men det visade sig att min mamma redan köpt hennes 4 mobil på ett år, bortskämd jävla unge! Så mitt humör sjönk riktigt fort. Sen åkte vi till Vadstena och köpte mjukglass. Fy fan vilken stor jävla glass! Tog sjukt lång tid att äta den. Tack Honey!

Nu kanske ni undrar vad rubriken står för.. Jo, jag kollade lite på Bdb innan och någonting jag stör mig på är att nästintill alla har en bild som är tagen genom spegeln så man ser mobilen. Jag har också en sån bild, jag vet, men den är till för att driva med alla som gör det. Det står också på.
Nu är mina funderingar följande; gör man så för att visa vilken mobil modell man har? För att kunna skryta. Är det för att mobilen är ens bästa vän och därför också förtjänar att vara med på bild? Är det kanske för att man är lat och inte orkar radera i de bilderna som blev lite sneda eller inte riktigt så som man ville ha dom? Frågorna är många och svaren är nog lika många som det finns folk som tar såna bilder..
Var bara tvungen att skriva av mig. Nu ska jag äta upp min kaviar med dill macka och sen ska jag mysa med Baloo!

Kommentarer
Postat av: Annie

Du får ju med mer av kroppen om du riktar linsen mot spegeln, ist för att se skärmen på kameran/mobilen på spegeln för att få en bra bild. Så jag tror knappast att det är för att skryta om sin mobil, för det finns alltid någon mobil eller kamera som är bättre.



:P

2009-06-21 @ 20:57:27
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: sundarii

Håller med Annie men det är fortfarande skitfult :P

Nu har du tjänat extra pengar under helgen då, det är ju hög öb-tillägg ^^

När jag jobbade så jobbade jag över midsommarhelgen och fick massa extra pengar runt 2000kr extra - och jag blev överlycklig. Men så klart, jag var bara 18 då och då är ju pengar skit stort :P

2009-06-22 @ 06:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0