Baka eller inte baka, det är frågan.

Tillbaka i Östergötland igen efter en sväng i Halland. Kan meddela att det var riktigt skönt att komma hem.
Igår var jag riktigt trött men tog tummen ur och jobbade. Det var en seg dag kan jag meddela. Jobbade mellan 11.45 och 20.30 så jag var skapligt slut när jag kom hem. Tom hämtade mig så lagade han mat åt mig medans jag låg och halvsov i soffan.

Förra veckan handlade vi ju för hela månaden och då inhandlades en hel del bakingredienser som jag tänkte använda i stället för att köpa bröd. Bakade ju Rosenbröd förra veckan och dom är slut nu. Så därför tänkte jag baka lite bröd och bullar. Kanske en och annan kaka också. Vi får se hur det blir med det just idag. Städar och har tvättstugan så jag får nog ta och lugna ner mig lite. Ska hem till mina katter imorgon så jag bakar nog hemma. Mitt kök är ju 3 gånger så stort som Tom's kök så man får ju lite bättre plats. Lite mer bänkar och sånt.

Ska jobba Torsdag och Lördag också, hela midsommar helgen och sen den 22 börjar sommarjobbet. En 100% tjänst och en 50% tjänst. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Äntligen.

Just det! Idag fyller Turbo och Ascona 2 år! Grattis till er mina Kissar!

Enda bilden jag har med båda svarta kissarna. Och lilla Gramse i mitten.

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan!!

Grattis till kissarna.. Å vilken fin blogg du har fått.. :):) hihi.. ses på fredag..:)

2009-06-08 @ 15:06:18
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0