Äta med pinnar.

Vandrade i värmen upp till Coop Konsum innan för att inhandla någonting att äta. Gick förbi de frysta färdigrätterna och tänkte att Nej, det blir ingen sån idag. Kom fram till baguetterna och funderade på en sån men jämte där låg sushi. Jag har ju faktiskt aldrig ätit det och det är många som tycker att det är gott. Ja, rå fisk och ris är ju gott så det kan ju inte bli fel. Sen var jag väl lite extra sugen på ett testa på att äta med pinnar. Enda erfarenheten jag har av att äta med pinnar är när jag var liten och åt pannkakor med pinnar hemma hos mormor. Jag köpte sushin för 50:- och började äta men det var ingen höjdare. Usch.

Idag är det varmt som fan! Jag håller på att smälta bort. Och tvättat har jag inte fått heller... Tvättstugan vad upptagen.
Nu ska jag kolla klart på Big Brother sen ska jag och hundarna sätta och och slappa på gräsmattan.

Sundarii: Nej, Anna har inte börjat bli girig. Tycker bara det är lite surt om man tjänar 10 000 :- en månad, då måste jag spara 4000:- eftersom jag inte vet hur länge jag kan försörja mig själv. Hade jag sluppit spara pengar hade jag kunnat betala av skulder och sånt. Därför är det surt. :D

Kommentarer
Postat av: sundarii

Jaha, det var så du menade. Det var ju lixom skillnad! Trodde att du hade 6000kr KVAR efter alla räkningar blivit betalda. Men då förstår jag dig :)



Kolla på min blogg, Anna! Jag har gjort bildlänkar istället för tråkiga länkar så jag gjorde personliga bilder - du, Cervix, med stjärnor :)

2009-06-25 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0