Walk the line

Sitter hemma hos mig och kollar på "Walk the line". Har lite svårt för början då jag har sett den 100 gånger och att den är riktigt seg. Så jag sitter och kollar på kläder på internet. Men hittar ingenting som jag faller för.
Har bestämt att jag ska köpa kläder när jag får lön. Så det blir en tripp till Ikano för i Mjölby är utbudet nästintill obefintligt.

Åkte hem tidigare från jobbet idag eftersom jag inte mådde bra. Är på väg att bli riktigt förkyld, så nu har jag 2 dagar på  mig att kurera mig. Var på Östenssons och köpte chocklad men nu är jag inte ett dugg sugen så den ligger på bordet och väntar. Kommer bli så att han hamnar i kylskåpet så kommer jag glömma bort att den ligger där.
Imorgon åker jag åter igen in till Linköping. Ska träffa Timmy och leka lite med honom. Det är ett tag sedan så det ska bli roligt. Sen ska jag kanske hämta lillasyster också, beroende på när Klint och Lina ska till Liseberg. Ska ta hem Tira också, jobbar ju bara 3 dagar denna veckan och det är så tomt och ensamt när man kommer hem halv 4. Känner att det är slöseri på tid att gå och lägga sig så hon ska få vara med matte. Saknar henne, min lilla gris.

Näe, tända lite ljus kanske. Myser ju med mig själv idag och värmeljus är ju mysigt om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0