Ny bil!?

Idag har jag jobbat, som vanligt. Var lite kaos idag då dom som haft semester i 4 veckor kom tillbaka. Det kändes lite som att dom ville sätta oss vikarier på plats. Förklarade massa saker som vi redan visste och saker som hänt under tiden som vi varit där och dom inte skulle dom också förklara. Jaja, det blir säkert bra med det sen när dom ser att vi också kan. Jobbade med Andrea ikväll och det var lika roligt som vanligt. Nu när hon går på Ninas pass kommer vi alltid jobba med varandra. Inte helt fel då vi går bra ihop.

Imorgon slutar jag halv 4, då ska jag hem och slänga in en maskin i tvätten och sen ska jag gå en promenad med Tira. Hoppas hon mår bättre imorgon så det kan bli en långpromenad. Hon har feber nu ikväll så jag håller tummarna.

Är lite inne på att köpa ny bil också. Har hittat en golf uppe i Stockholm som jag är riktigt intresserad av. Den är röd nu men ska få hjälp att få den rosa. Yey!
Har ju viljat ha en golf ända sedan jag åkte i Martin's vita golf för första gången. (tror det var första gången jag nämnde hans namn i bloggen.)

Nu ska jag kolla på 2 och ½ män och sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: goggo

hoppas verkligen du köper bilen håller tummarna!!! o då hoppas ja att jag får se dej mer i fbg=)

2009-07-23 @ 15:05:01
Postat av: E

Fin blogg :)

2009-07-24 @ 00:11:22
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0