Linköping igen då.

Andra helgen i rad i Linköping. Igår åkte jag och Elin bil med Kimm, kul som fan. Vi drack lite vilket känns idag kan jag lova. Men det var roligt igår så det är smällar man får ta.
Jag kom hem till Lina vid halv 5 om jag inte minns helt fel.

Ikväll är det bilträff i Norrköping. Vädret är inte det roligaste, regnar som fan, så vi får väl se om det blir något. Ska åka dit med Emil vilket lär bli riktigt roligt då han inte är i sina sinnes fulla bruk.

Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska sluta regna vid 6 tiden i kväll. det sa SMHI :) Norrköping here we come

2009-07-11 @ 16:04:31
URL: http://myfreakshow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0