Krogen igår och grönhårig idag.

Igår vart det helt plötsligt krogen som gällde. Plaza och Platens bar det av till. Hade riktigt roligt när jag träffade alla människor. Har ju inte festat på krogen i Lkpg sedan November så det var kul. Sov hemma hos Elin. Hon började jobba hal 12 så jag fick äta frukost med Maritha. Det var precis som förr i tiden, mysigt!

Tom kom och hämtade mig vid 3 tiden och vi åkte hem till honom. Jag ska ju vara fyllechaffis till honom och 3 örebroare, sköna människor så det kommer bli kul som fan.

MIn rosa färg i håret var ju obefintlig så jag bestämde mig för att färga om det. Fick grön färg av Timmy förra veckan så det sitter i håret nu. Fränt som fan vart det. Hoppas bara inte tanterna på jobbet bli allt för sura :P

Så är det med det. Är hungrig som fan.... Ska försöka få Tom att köpa lite mat till mig!

Just det! Jag såg ju Twilight häromdagen. Fy fan säger jag bara! Vilken jävla film! Jag satt helt ensam och kollade på den och jag blev kär. Jag vart kär i filmen precis som jag blev i Titanic när jag såg den. Jag ville inte att den skulle ta slut. Ville leva i filmen så jävla bra var den. Så den tycker jag absout att ni ska se!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Twilight är ju asbrrrrrrrrrrrrrrra!Visst var den! Så gulligt och allt det där! Zam tyckte att filmen sög men han förstod ju inte det där som bara tjejer kan förstå :P

2009-07-25 @ 23:39:42
Postat av: Lina

Instämmer helt.. Bästa filmen jag sätt på riktigt länge.. ;)

2009-07-27 @ 04:14:18
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0