Gone!

Anna är borta. Jag vet inte riktigt vart hon har tagit vägen men jag hoppas inerligt att hon kommer tillbaka snart.
Tjejen som sitter här är någon jag inte känner. Jag har mina aningar om vem hon är men jag kan inte riktigt förklara. Hon går ut med att hon är Anna och gör saker som Anna aldrig skulle göra. Beter sig på ett sätt som inte är helt okej. Gör saker som Anna aldrig skulle göra. Vi får hålla tummarna och hoppas att Anna kommer tillbaka snart. Den Anna som alla andra känner. Den Anna med glöden i ögonen och alltid ett skratt nära till hands. Fake Anna ska inte få härska länge till!

Anna, om du läser detta: Snälla kom tillbaka och sprid lite ljus! Lämna den tråkiga fake Anna bakom dig och kom tillbaka! Utan dig har livet liksom ingen riktig mening. Tills Anna kommer tillbaka får ni nöja er med en bild. Föreställande en Anna, Den Anna. The one and only!


Har du sett henne?
Hittelön till den som får henne tillbaka till verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0