Vattenläcka.

Jag stod och diska innan, har ju blivit av med min älskade diskmaskin, och när jag var klar och hade torkat av bänken upptäckte jag att det var massa vatten på golvet. Konstigt tänkte jag, är det katten som har pissat?
Öppnade skåpet och skulle slänga lite skräp, till min stora förvåning rann det ut MASSA vatten på golvet. Vad i helvete?
Dom har tydligen inte pluggat igen ett hål efter att dom hämtat diskmaskinen så allt vatten som jag har haft i diskhon låg nu på mitt köksgolv. Not so very nice. Jaja, så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha xD

2009-01-26 @ 21:21:14
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: sundarii

Nä?! Skojar du med mig? Fan, vad illa. Bengt måste verkligen ha glömt bort det.... :S

2009-01-26 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0