Mer kommentarer!

Jag har uppåt 20 läsare varje dag, vilket jag är ganska nöjd med, men har inte en aning om vilka dom 20 läsarna är. Och aldrig (nästan) är det någon som känner att dom vill skriva en liten kommentar. Så tråkiga inlägg skriver jag väl inte?

Idag är jag hemma från jobbet igen, känns som att det börjar bli lite rutin nu, har spytt som en annan kalv i natt och tänkte att det är väl inte värt att smitta ner alla på kontoret och kunderna? Skulle gått till Soc idag också men nej då. Min handläggare blev glad över att jag tänkte skona dom från maginfluense baciller.

Har ingen ork till någonting idag. Låg i sängen till halv 4 och fick tvinga mig själv att gå upp. Så nu ligger jag i soffan helt utslagen, har satt mig upp en stund för att blogga lite. Elin och Lina kommer hit för att gå med Evo en sväng. Tack!

Nu ska jag bädda ner mig igen och vänta på att jag blir frisk!

Kommentarer
Postat av: Jen

KOMMENTAR! ;) Krya på dig! Kraaam!

2009-01-19 @ 21:13:24
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: sundarii

Gravid ^^

Nejvars. Det är ju vinterkräksjukan som går. MEN du kommer inte närheten av mig ! ;) Håll dig kvar där hemma.. Krya på dig gumsen

2009-01-19 @ 22:26:01
Postat av: Z

Jag hade förr över 80 läsare dagligen o mindre än 2-4 kommentarer från folket.. Folk vill bara snoka, sällan titta in o säga hej typ :)

2009-01-20 @ 19:59:42
URL: http://zxyxz.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är så dumt att man inte kan se vilka som varit inne.. Det hade varit riktigt intressant att se. Man kan ju glädja sig med att man är en väldans intressant person i alla fall :D

2009-01-20 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0