Kisa

Har tillbringat 2 dagar i Kisa med Mulla, Johanna, vovvarna och alla kissebebisarna. Så söta dom var! Eller är kanske jag ska skriva. Kom dit i tisdags kväll. Lagade massa god mat när vi kom, sen åkte vi till skogen med hundarna och sen kollade vi på Benjamin Button's någonting.. Kommer inte ihåg vad riktigt.
Somnade ganska skapligt eftersom vi hade bestämt att vi skulle till Gissebo på onsdagen. Hade inte bestämt mig om jag skulle rida eller om jag skulle köra Smulan, väl framme bestämde jag att det ska fan bli till att rida.
Vi mockade medans hundarna sprang lösa och kollade på allt. När vi var klara med det skulle vi gå och hämta hästarna. Smulan stod i en hage medans Arina och Taxi stod i en annan. Smulan stod så snällt och väntade när jag kom medans Mulla och Johanna hade lite problem. Till slut fick Anna och Smulan ställa upp och gå allra länst upp i hagen och hjälpa flickorna. Smulan är The Boss i hagen nämligen. Vi red ut och det var riktigt roligt. Vi till och med galoperade(?) upp för den branta backen och jag kom på mig själv med att bara sitta och le. Om jag får säga det själv gick det riktigt bra.


Taxi, Johanna och Smulan. Tittar man riktigt noga ser man mig bakom Smulan.

Jag har ett litet problem. Jag hade ju tänkt att min kissebebis skulle heta Mr Burns men vid närmare eftertanke så tyckte jag inte att det passade honom speciellt mycket. Gramse II har också slagit mig också, eftersom dom är riktigt lika. Men näe, det hade blivit jobbigt. Så nu vill jag ha lite namnförslag, Tack.

  
         Gramse?                                Bebisen?

Kommentarer
Postat av: Mulla

Han kan heta junior?

2009-01-29 @ 23:51:58
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Annie

Men efter någon i bumbibjörnarna då?

2009-01-30 @ 10:17:14
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: sundarii

Åh, jag har massor ! Herr Smee? Bull? Hathi? Baloo? Winifred? Shere Khan? Akela? Dodo? ( Det märks att det är namnval ur Disneys filmer va? ^^ )

2009-01-30 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0