Hemma idag

Vaknade med världens ryggsmärta och med tårar i hela ansiktet. Drömde något inatt som jag aldrig kommer glömma, det var så verkligt. Drömmen förstörde verkligen min dag.

Är hemma från jobbet eftersom det inte är så bra att springa runt hela dagen med en rygg som gör ont.

Kollade lite på banken innan och upptäckte att jag har fått min elräkning. 3437:-
Är inte det liiiiite väl dyrt? Ringde till Östkraft men dom sa att det stämde. Det är väl bara att betala och se glad ut antar jag. Tur att jag har bytt elbolag.

Imorgon fyller jag år. Hela 22 år. Grattis till mig. Förväntar mig att alla som läser dagens blogg skickar en gratulations hälsning till mig.

Ska passa Heike imorgon medans Tom är i Stockholm. Han kommer och lämnar honom vid halv 8 och hämtar honom vid 4. Jag ska försöka jobba imorgon eftersom jag tjänar extra pengar då jag fyller år, så Klint får gå ut med honom en gång innan Tom hämtar honom.

Helgen ska tillbringas i Väderstad med massa mys, om jag får bestämma.

Näe, ska försöka göra något vettigt nu.

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis Anna :D vet inte när de är skrivet men Grattis iaf :)

2009-01-07 @ 19:15:30
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis gumman hoppas du får den bästa födelsedagen och att du lever lyckligt i många år till(L)

2009-01-07 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0