Drömmar till lägenheten!

Sitter och funderar på om jag ska sälja massa skräp jag har hemma innan jag flyttar, och verkligen börja om på nytt.
Kollade lite på IKEA, vill ha en bäddsoffa eftersom det bara är en etta jag ska bo i, så kommer det inte se lika stökigt ut (Anna är en jävel på att inte bädda sängen)
Efter lite surfande hittade jag en bäddsoffa, riktigt fin. 4995:-, kanske är lite väl mycket men jag vill verkligen ha den. När man vecklar ut den blir det en 140 säng, precis som jag har nu. Fast det får bli ett senare projekt. Ska koncentrera mig på flytten och få iordning min ekonomi innan jag gör någonting alls.
Kan ju i alla fall bjuda på en bild så ni får se att jag inte har så dålig smak!
  Sjukt fiiiin!

Idag var vi ute i Borensberg. Åker antagligen dit imorgon igen. Det gick ganska bra först, fick iväg min första redan innan halv 4 och kände att det skulle gå riktigt bra idag men sen vart det tyvärr inga mer för min del. Var i ett ganska kasst område. Att det började regna, snöa och blåsa riktigt mycket gjorde ju inte saken bättre heller. Nya friska tag imorgon!
Tisdag imorgon, 3 dagar kvar till helgen. Är det speciellt bra att längta till helgen så tidigt på veckan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska alltid längta till helgen så den alltid uppskattas =)

2009-01-13 @ 08:48:24
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0