Brrr

Fy vad kallt det är ute idag! Och långkalsongerna är nytvättade så dom har jag inte haft på mig idag.
Tog en sväng till fältet med Tira och Heike. Tyckte att dom skulle få leka lite och det gjorde dom. Jag, Klint och Lina höll på att frysa fast så det blev ingen lång runda men dom fick springa lite i alla fall.
Tira åkte med ut till Vikingstad så nu sitter jag och Heike i soffan och myser. Ska snart bege mig upp till centrum för att handla till kvällens middag. Tacolasagne á la Maria. Det är första gången jag gör det själv så vi får väl hoppas att det blir bra och att jag inte ger Tom någon matförgiftning. Jag har inte en aning om när Tom kommer men jag hittar nog på saker för att få tiden att gå, eftersom att det blir varm mat är det ju ganska dumt att börja laga den men salladen kan jag ju alltid börja med. Lala runt i köket med radion på högsta volym, det är lite min grej i alla fall när jag är ensam.

På måndag återgår livet till det någorlunda normala. Ska till jobbet vid 12 på möte, ledig Tisdag och sen blir det till att jobba röven av sig så man får ihop lite pengar och förhoppningsvis kunna flytta härifrån! Pallar inte denna hålan längre, av många olika anledningar. Men östergötland tänker jag inte svika i alla fall. Det kan ni glädja er med!

Näe, nu ska brallorna på och sen blir det centrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0