Otursdagen

Fredagen den 13 sägs ju vara otursam, vilket jag inte alls har märkt någonting av idag.
Vaknade vid 10 imorse, tung i huvudet efter gårdagen. Hade bestämt att jag minsann skulle sova till 5, minst men det ville sig inte riktigt. Jag gick upp, "städade" lite. Badade och inväntade att klockan skulle bli halv 6 så jag kunde åka in till stan och möta lillasyster men klockan gick så förbannat sakta.

Har saknat Tom hela dagen idag! Är riktigt kramsugen idag. VIll bara att han ska komma hit så jag får krypa in i hans famn, lukta på honom och bara trivas.. Men det får vänta till imorgon men som man säger, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Så det är väl bara att hålla ut antar jag.

Imorgon blir det upp tidigt. Klockan 7 ska vi kliva upp. Ta bussen till stationen 07.37, tåget till Norrköping 08.30 och sen vänta på Malins tåg till Södertälje 09.30. Hon ska överraska sin pojkvän på alla hjärtans dag. Gulligt. En annan har fått hem massa flyttkartonger och ska packa dom när man kommit hem igen. På söndags skrivs kontrakt! Det är ju bara 2 veckor kvar nu! Längtar sönder mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0