Mycket nu....

Idag mår jag inte bra alls. Jag är rastlös och gråten hänger i halsen hela tiden. När fan ska detta ta slut? Jag pallar inte mycket mer. Jag vandrar runt i en dvala hela dagarna och väntar på att livet ska bli lite ljusare. Så fort ljusglimten blir starkare långt där framme så händer någonting som får den att försvinna. Det är tydligen inte meningen att jag ska må bra. Då hade jag väl gjort det för längesedan? Har drömt som aldrig förr inatt. Har vaknat flera gånger och undrat om det var en dröm eller om det var sanning. Jag somnade utan mina tabletter inatt, vilket i sig var väldigt skönt men det påverkar min sömn så oerhört. Jag drömde att min lägenhet var uthyrd, bara för att jag inte har varit och skrivit något kontrakt än. Det kan ju vara en bidragande grej till att jag mår som jag gör idag. Jag MÅSTE till skänninge och skriva kontrakt, ganska snart. Måste bara ta tummen ur röven och göra det.

Pappa är en ofta återkommande gäst i mina nattliga äventyr. Han kommer ofta i andra skepnader men jag vet att det är pappa. Har drömt att han varit lokförare, raeggeman med långa dredlocks på en Lars Winnerbäck konstert. Ja, han är med mig ofta i drömmarnas land. Önskar så att han kunde få vara det i verkligheten också.

Var hemma en sväng igår. Det ser ut som fan där och det mår jag dåligt över också. Skulle verkligen behöva ta en heldag med att röja där. Mulla sa att hon skulle hjälpa mig när hon är i stan nästa gång, Tack hjärtat! Det uppskattas verkligen!

Ja, jag blir knäpp på det här. Hur ska jag klara allt? Funderar på att säga upp mig för ett tag och fixa till allting och sen börja jobba igen, vi får se hur det går med det. Först är det i alla fall kontraktet på lägenheten, röjning hemma och flytta. Det är väl det jag får ta först. Så får vi se sen hur mycket mer jag orkar.
Blev en liten depp blogg idag, men det är ju min blogg och jag ger er en insikt i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske är det du som måste prioritera ditt liv o göra något åt saken, o inte sitta o vänta på att något/någon ska göra sakerna åt dig.

2009-02-12 @ 17:34:50
Postat av: Z

Det var jag där uppe, mitt namn kom inte med :)

2009-02-12 @ 17:35:30
URL: http://zxyxz.blogspot.com
Postat av: Writer

Jag gör ju sakerna åt mig själv, jag sitter ju inte och väntar på att grejerna ska hända av sig själv. Men det blir så mycket samtidigt ibland att jag bara slår bort allting och inte gör något. Jag är lite knäpp jag..

2009-02-12 @ 21:53:19
Postat av: Z

Livet belönar inte den som är passiv. Stagnation är död, oavsett vilken art det gäller. Endast att kämpa, kommer seger, värd den som står med rak rygg.

2009-02-12 @ 23:17:46
URL: http://zxyxz.blogspot.com
Postat av: Jen

Jag gillar att du är så ärlig. Få bloggar som är så. Önskar dig en trevlig helg. Puss kram.

2009-02-13 @ 10:34:12
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0