AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

27 Februari idag. Anna har knappt kunnat sova inatt. Varit nervös och orolig. Jag är nervös över hur det ska gå i nya lägenheten, för det är ju faktiskt idag som jag flyttar. Min största oro, som vissa kan tycka är lite löjlig, är; Hur ska min pappa hitta till nya lägenheten? Han har ju bara varit i denna. Jag känner mig också lite sorgsen över att jag ska flytta ifrån ett ställe där min pappa har varit, i fysisk levande form. Det finns något visst i luften, som påminner om min pappa just nu. Jag vet inte om han är här och hälsar på, men det förvånar mig absolut ingenting om han är här.

På tal om det. Syster yster Maria fick kontakt med pappa via en kompis härom helgen. Jag trodde inte på det först men ju mer hon berättade och förklarade blev jag övertygad, det var min pappa hon hade kontakt med! Givetvis hennes pappa också så klart.

Idag blir det kalas hos Tina som fyller 17 idag! Grattis lilla gumman, nu börjar du bli stor.
Medans jag äter tårta börjar Tom flytta. Sen blir det full rulle hela eftermiddagen.
Ikväll blir det middag i nya lägenheten med dom som hjälpt till att flytta, och även betala för middagen. Haha.

Nu ska jag borsta håret och packa iordning det sista. Varför är jag alltid ute i sista stund?

Kommentarer
Postat av: Jen

Han är där du är, baby. Kommer bli toppen för dig i nya lägenheten! puss kram.

2009-02-28 @ 19:30:02
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Lina

Sötaste anna!!

Tack för din underbara komentar till mig..

Du är en underbar vänn.. Var lite ledsamt att hjälpa dig i dag med att flytta, känns som att du försvinner från mig..

Vet hur det kan bli när folk flyttar men hoppas att du alltid kommer att finnas för mig.. För du är en sann vänn.. Älskar dig Anna.. Puss

2009-02-28 @ 22:10:17
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Mulla

Jag kan verkligen förstå att det känns sorgset och jobbigt att flytta därifrån, iom att din pappa varit där.Men tror mig,Han kommer hitta hem till dig.. Han följde nog med redan i släpkärran bara för att försäkra sig om att han inte går fel sen..:D



Se på onsdag honey..

2009-03-01 @ 20:50:21
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0