Hemma!

Då var man hemma i Skänningen igen. Otroligt skönt kan jag lova!
Men det känndes helt klart lite konstigt när jag klev innanför dörren och ingen katt kom och mötte mig.
Kommer helt klart sakna dom små liven.
Båda katterna ska kastreras så ska Baloo flytta till Malins klasskompis. Dom bor på en stor gård så han kommer få springa runt hur mycket han vill.
Gramse ska nog få bo kvar hemma hos mormor. Skönt att dom kommer få det bra och bara leva hela livet och vara lyckliga.

Sen har vi D.
Ja, var ska jag börja?
Jag tycker ju om dig. Så. The word is out. Men tydligen så var det inte ömsesidigt.
Så nu vart man tillbaka på ruta 1.

Nu siktar jag på nyårsafton och efter det blir det 100% fokus på skolan. And that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0