Fjärde Advent!

Idag är det fjärde advent. Sista söndagen innan jul. Damned vad tiden går fort. Känns som att det var igår julkalendern började.
Idag åkte Maria och Chanique hem. De tog med mina kisse katter. Dom ska bo hos mormor under julen och förhoppningsvis resten av deras liv. Det känns lite tomt här utan en Baloo på magen och en Gramse i fönstret.

Har tillbringat helgen i Linköping, som vanligt. Sov hemma hos D natten till idag. Lika mysigt som vanligt, fast på något sätt var det lite extra mysigt. Varför och vad det var som gjorde det kan jag inte riktigt sätta fingret på. Kanske att han var lite annorlunda igår när jag kom. Övertröttheten hade väl stigit honom åt huvudet.
Kommer sakna honom när jag är i Falkenberg. Och du; Glöm inte vad du ska göra på Torsdag!!

Imorgon åker jag ner till västkusten. Ska bli skönt att komma hem och Tira ska få träffa Pepsi. Ska bli kul att se hur hon hoon reagerar på en sån liten vovve. Det kommer säkert gå riktigt bra :D

Nu ska jag städa lite så jag kommer hem till en städad lägenhet. När jag kommer hem? Det vet jag inte än. Det är sånt som märks. Ska i alla fall tillbringa nyårsafton i Vikingstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0