Da'n före doppareda'n

Andra morgonen som jag vaknade upp i mammas säng. Mamma sover inne hos Olle så jag delar inte säng med henne för den som tror det.
kl 10 var mamma uppe och väckte mig och sa att det var frukost. Baguetter och ägg. Mums.
Tira var inte så sugen på att vakna men jag fick med henne ut i alla fall.

Igår var det stor bak hos familjen. Jag bakade Biskvier och Nötkakor. Tira tyckte det var gott då hon i ett obevakat ögonblick norpade 2 stycken om åt upp. Jävla hund.

När jag satt här i förmiddags kom mamma in med ett paket från Adlibris och la i mitt knä.
Där i låg två böcker som mamma köpt till mig! Medicinsk grundkurs och Människan socialt och kulturelt!
Så glad jag vart för dom böckerna.
För den som inte vet så kom jag in på skolan så den 11 januari börjar jag plugga till Undersköterska.
Mamma hade beställt dom i hemlighet i måndags och tyckte att jag skulle ha helt nya böcker när jag började skolan. Nu är det bara en väska som fattas och sen är jag redo!

Nu sitter jag, Malin och Åsa och spelar Ps2. Pandemonium. Så jävla roligt är det. Sen blir det Sing Star med HighSchool Musical låtar. Får väl se hur bra det kommer gå. Haha.

Nu bloggar jag nog inte mer på några dagar.
Så ni vet det!


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, grattis stumpan! Hoppas det går fint för dig och att skolan ger dig glädje! <3

2009-12-25 @ 11:32:30
Postat av: Elin

Du vet ju vart du hittar väskor iaf =)

2009-12-25 @ 14:21:44
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0