Dålig dag.

Idag har jag en riktigt dålig dag. Jag är sjuk, tack som fan D, och är inte alls på humör.
Sitter här hemma. Inga cigg har jag och har inte heller ätit idag. Min syster ska, förhoppninsvis, komma hit med lite pengar till mig. Blir det efter 21 så får hon svänga förbi Statoil i Mantorp och köpa en baguette och cigg eller nått. För då är affärerna i skänninge stängda.

Biljetten till Falkenberg är bokad. Åker ner den 21, på måndag alltså. Ska bli skönt att komma hem. Har lovat lillebror att vi ska gå nattpromenader. Ska bli skönt att umgås med honom också och bara prata. Vi har nog en hel del att prata om. Det lät så på honom när vi pratades vid sist i alla fall. Allt står inte riktigt rätt till hemma.

Imorgon blir det till att städa undan lite, byta kattsand och gå ut i snön och leka med Bokie. Sen åker jag till Ledberg imorgon kväll. Hastiga ryck här men förra gången vi sågs vart ju lite tråkigt. Så et får vi ändra på imorgon!

Kommentarer
Postat av: jen

Tack så mycket! :) Nja, jag tror inte det faktiskt.. men man ska aldrig säga aldrig! När åker du hem igen? Saknar! Puss

2009-12-15 @ 21:21:54
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: syster din!

Jaså fortfarande sjuk?

Det ska bli kul att du kommer hem =)

Vad är det som inte står rätt till hemma?.

2009-12-17 @ 10:29:57
URL: http://baaliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0