4.5 timmar kvar

Nu sitter jag i soffan och kollar på TV. Har tvättat idag, vikt tvätten och fixat till mig. Tagit på mig kläder som innehåller glitter och paljetter.
Har lösnaglar så jag känner mig förbannat glamourös.

Är ganska skönt att vara själv faktiskt. Har vant mig vid tanken nu om att de sista timmarna på året kommer jag tillbringa med Tira, min lilla bebis. Som förövrigt ligger och snarkar jämte mig i soffan. Skönt att hos sover lite nu. Känns som att det kommer bli en lång natt för henne med alla smällare.

Imorgon är det en vecka kvar till min födelsedag. Får se om jag firar den själv också, eller om jag ska bjuda in några på tårta. Eller kladdkaka kanske.. Jaja, vi får väl se.

Näe. Vin och Big Brother i väntan på nästa år. Som fan ska bli mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0