Nya bilen hämtad.

Nu är jag ägare av en Golf II från 87. En röd. Med knappt någon rost alls. Fiiin med andra ord.
Jag vill verkligen inte ha en röd bil då jag tycker att det är någonting av det fulaste som finns (Nej Mulla då menar jag inte Mullichious) så idag var jag på Biltema, även kallat Feltema, och inhandlade lite rollers, färg och penslar. Imorgon blir det till att åka tillbaka till Biltema för att köpa sandpapper. Ska fixa lite innan jag rollar. Ja, jag har inte mycket pengar så jag har inte råd att lämna in den på lackering men gör man det rätt så kan det bli fint!

Jag ska också försöka flytta sidospeglarna. Dom sitter helt konstigt och det ser helt mupp ut.
Så imorgon blir det till att slipa och sen rolla. Blir Saaben till jobbet på lördag eftersom Golfen ska stå och torka minst 24 timmar. Vi ska också tona lite rutor imorgon. Jag har planer för bilen och det ska inte bli en slit och släng bil med cigg paket över hela golvet. Jag har alltid viljat ha en Golf II och nu när jag har en ska jag ta hand om den också!

Ska lägga in före och efter bild sen så får ni säga vad ni tycker om resultatet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att du mig och Elin som hjälp.. :) Hur hade du klarat dig annars.. ;) hihi.. Pussar

2009-08-28 @ 23:44:35
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0