Men.... Kortet då?

Nu har lönen kommit in på kontot och det känns ju inte helt fel!
Skulle åka upp till Ryd för att ta ut lite pengar och kolla kontot. Jag och Jocke gick till varsin bankomat och gjorde det man alltid gör. Grejen är den att mitt kort vart ju spärrat för att jag har övertrasserat det någon gång... Eller några..
Så när jag väntade på att det skulle stå typ: "Ej tillgängligt" eller nått men nej då. Bankomatfan TOG kortet. "Behåller kort" stod det.... Det kändes jävligt konstigt kan jag lova. Så nu sitter jag här utan bankomatkort.. Så det blir till att gå upp till banken imorgon för att fixa nytt kort och ta ut pengar. Kul..
Men det satt gött i alla fall att se massa pengar på kontot.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, det har jag oxå råkat ut för! Jag blev jätte snopen och ledsen för jag trodde att jag aldrig skulle få tillbaks kortet mer och aldrig återse pengarna. Men tack och lov så var banken hjälpsamma och jag fick nytt kort :)



Men får man inte övertrassera korten längre? Asså, man betalar ju ändå övertrasseringsränta om man tar ut för mkt pengar. Men du kanske inte har swedbank?

2009-08-27 @ 06:55:37
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Romeo Patrick

Jag förstår att det inte kan vara lätt när polisen misstror en.



Det är lite av ett dilemma. Så många tjejer anmäler sina pojkvänner under falskt vittnesmål och hittar på det ena och det andra vilket resulterar i att tjejer somf aktiskt BLIR våldtagna misstros. Jag beklagar :(

2009-08-27 @ 14:30:43
URL: http://romeon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0